Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu "Teknoloji Ve Tasarım Dersi Tanıtım Sayfası" adlı sayfamızın Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu ile hiç bir şekilde resmi bağlantısı yoktur. Sadece Teknoloj ve Tasarım dersi konusunda bilgilendirme amaçlı Resmi Olmayan bir sayfadır.Sayfa Eyyüp YILDIRMIŞ tarafından oluşturulmuştur. tektas1959@mynet.com

24 Kasım 2010 Çarşamba

Akıllı tüketim

 Bu gün sizlere bir site tanıtmak istiyorum  ismi http://www.akillituketim.com/v1 olan bu sitede ilginizi çekecek bir sürü bilgi var. Bu bilgiler özelliklede biz tüketiciler için.
Kendileri çalışmalarını şöyle anlatmışlar.

Sevgili Tüketiciler,

Satın aldığınız, yediğiniz, içtiğiniz, giydiğiniz, kullandığınız, yararlandığınız kısaca tükettiğiniz mal ve hizmetlerle, ürünlerle ilgili alırken ve tüketirken bilmeniz gereken bilgiler ile ürünleri üreten/satan tavsiye ettiğimiz markalar alfabetik olarak aşağıda sunulmaktadır. Ürünlerin üzerini tıklayarak hem alışveriş ve tüketimle ilgili bilgilere hem de markalara ve markaların kendi sitelerine ulaşınız. Lütfen sitemizi inceleyiniz ve okuyunuz. Tek değil birkaç markayı araştırınız. Alışveriş öncesi, satın alacağınız ürünlerle ve tercih edeceğiniz markalarla ilgili bilgi sahibi olunuz. Özgürce seçerek, akıllı ve bilinçli alışverişinizi yapınız. Alışveriş sonrası bir sorunla karşılaştığınızda Tüketici Şikayet Formunu doldurunuz ve gönderiniz. Sorunlarınızın online çözülebildiğini göreceksiniz.
 AKILLI TÜKETİCİLER TIKLAYIN...




0 yorum: