Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu "Teknoloji Ve Tasarım Dersi Tanıtım Sayfası" adlı sayfamızın Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu ile hiç bir şekilde resmi bağlantısı yoktur. Sadece Teknoloj ve Tasarım dersi konusunda bilgilendirme amaçlı Resmi Olmayan bir sayfadır.Sayfa Eyyüp YILDIRMIŞ tarafından oluşturulmuştur. tektas1959@mynet.com

26 Ocak 2011 Çarşamba

Çocuklarınıza karne sendromu yaşatmayın

                                           Çocuklarınıza karne sendromu yaşatmayın
Uzmanlar, karnesinde zayıf olan öğrencilere karne sendromu yaşatılmaması uyarısında bulunuyor.
Psikiyatrist İnci Vural, karne sendromunu, öğrencilerin başarısız olduğu dersler karşısında ailenin vereceği tepkilerden korkması ve psikolojik olarak etkilenmesi olarak tanımladı. Günümüzde hala birçok ailenin çocuklarına zayıf notlardan dolayı şiddet uyguladığına dikkat çeken Psikiyatrist İnci Vural, "Kötü notlar karşısında öğrenci yaşadığı şaşkınlık, korku, endişe nedeniyle birtakım depresif davranışlar sergileyebilir, aileden ve okuldan uzaklaşabilir. Dolayısıyla ailenin zayıf bir karne karşında göstereceği tutum, öğrencinin gelecekteki eğitim hayatında da önemli rol oynar. Çünkü çocuk okulda öğrenim görürken aileden aldığı eğitim ile okuldaki başarısını artırır. Zayıf bir karnenin sorumluğu sadece öğrenciye yüklenmemelidir." uyarısında bulundu...
Devamı için, Kaynak.

0 yorum: