Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu "Teknoloji Ve Tasarım Dersi Tanıtım Sayfası" adlı sayfamızın Balıkesir Mehmetcik İlköğretim Okulu ile hiç bir şekilde resmi bağlantısı yoktur. Sadece Teknoloj ve Tasarım dersi konusunda bilgilendirme amaçlı Resmi Olmayan bir sayfadır.Sayfa Eyyüp YILDIRMIŞ tarafından oluşturulmuştur. tektas1959@mynet.com

7 Ocak 2010 Perşembe

Dalga Enerjisinden Elektrik Üretimi



Dalga Enerjisinden Elektrik Üretimi

Dünyamız yaşlanıyor, sadece yaşlanmakla kalmıyor biz insanlar -Bir BBC yapımı olan Kuantum Devrimi Belgeseli‘nde de belirtildiği gibi ilkel bir biçimde- enerjiyi fosil yakıtlardan yani ölü bitkilerden elde ediyoruz ve kontrolsüz bir şekilde de adeta tüketiyor ve harcıyoruz. Sonuç, bu sonlu enerji kaynaklarının düzensizce kullanımı enerji kaynaklarının insanoğluna yetmemesine sebep oluyor. Dolayısıyla insanoğlu yeni enerji kaynakları arayışında. Bu yazımızda ise bu arayışlardan en yenilerinden biri dalga enerjisini konu alacağız...

Bana Yazın; tektas1959@mynet.com

0 yorum: